We Are The Second Largest English Language School In Iran

7 سریال برای تقویت زبان

اگر به دنبال راهی لذت بخش و مفید برای یادگیری زبان هستید باید به شما بگوییم که علیرغم گذشته امروزه منابع بسیار زیاد و خلاقانه ای وجود دارند که به شما در این مسیر کمک خواهند کرد. یکی از بهترین و همچنین موثرترین راه ها در جهت یادگیری زبان دیدن فیلم و سریال هاست. شاید این سوال در ذهنتان باشد که این روش چگونه میتواند به شما کمک کند و چه چیزی را از این طریق دریافت خواهید کرد.

باید به این نکته آگاه بود که تمامی مطالبی که در کتب درسی فرا می گیریم را در مکالمات روزمره خواهیم دید و باید دانست که چگونه از گرامر ها و لغات باید استفاده کرد. یکی از نکات بسیار مثبت که در یادگیری زبان از طریق دیدن فیلم ها و سریال ها وجود دارد این است که شما قادر خواهید بود که با زبان عامیانه بیشتر آشنا شوید و اصطلاحات محبوب و کاربردی زیادی یاد بگیرید. این روش برای زبان آموزانی که در گذشته مانند شما دغدغه یادگیری زبان را داشته اند بسیار موثر واقع شده و طبق تجربه و تحقیقات انجام شده افرادی که با دیدن فیلم ها و سریال ها به یادگیری زبان پرداخته اند این روش را بسیار نتیجه بخش دیده اند.

در اینجا به معرفی 7 سریال بسیار جذاب و مفید میپردازیم:


Friends

یکی از دلایلی که این سریال در میان مخاطبان خود بسیار محبوب واقع شده است، می تواند شخصیت های مختلفی باشد که در این سریال حضور دارند. می دانیم که بسیار سخت خواهد بود که بتوان شخصیت خود را در قالب زبان دیگری تعریف کرد. یکی از مزیت های این سریال این است که شما میتوانید با یکی از کارکترهای این سریال احساس نزدیکی داشته باشید و از این طریق مهارت گفتاری خود را ارتقا دهید. همچنین این سریال به شما کمک خواهد کرد که بتوانید از اصطلاحات و گاها شوخی های روزمره در مکالمات خود استفاده کنید.

 


Game of Thrones

این سریال را میتوان به زبان آموزانی با سطح زبانی متوسط معرفی کرد با توجه به اینکه کارکترها در این سریال از جملاتی با ساختارهای متفاوت استفاده می کنند به شما این امکان را خواهد داد که بتوانید از این گونه ساختار ها و جملات در مکالمات خود استفاده نمایید همچنین این سریال میتواند دایره لغات شما را به میزان بالایی افزایش دهد.

 


Grey’s Anatomy

هرچند قالب این فیلم به موضوعات پزشکی پرداخته است میتواند یک سریال درام نیز باشد و به شما این فرصت را بدهید که با زندگی افراد از جنبه های مختلف بیشتر آشنا شوید و از همه مهم تر از طریق دیدن این سریال به طور موثری به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید. از مهم ترین ویژگی های این سریال میتواند این موضوع باشد که با توجه به داستان ها و مکالمات فراوانی که در این سریال وجود دارد بتوانید تونایی صحبت کردن خود را افزایش دهید.

 

The Simpsons

شاید در ابتدا این انیمیشن یک کارتون معمولی برای شما نباشد اما خواهید دید که چه میزان لذت بخش و همچنین مفید خواهد بود. هومر سیمپسون یکی از بهترین کارکترهای تلویزیونی به شما کمک خواهد کرد که اشتباهات زبانی خود را متوجه شوید و چگونه آنها را تصحیح کنید. این نمایش به شیوه بذله گویی طراحی شده است و به شما این فرصت را خواهد داد که با فرهنگ آمریکایی بیشتر آشنا شوید. پیشنهاد میشود که هر زبان آموزی حداقل یک فصل از این انیمیشن را ببیند.

 


Modern Family

یکی از بهترین شو های خانوادگی می تواند این سریال باشد. با توجه به تعداد بالای کارکترهای این سریال شما می توانید مکالمات زیادی را بشنوید و همین امر به شما کمک می کند که از جملات و ساختارهای زیادی در مکالمات خود استفاده نمایید. گلوریا یک شخصیت اسپانیای در این سریال است که سعی بر یادگیری زبان انگلیسی دارد تلاش ها و انگیزه او در جهت یادگیری زبان به شما این اعتماد به نفس را خواهد داد که اگر او میتواند زبان دیگری بیاموزد شما نیز قادر به انجام این امر خواهید بود.

 

How I met your Mother

مشابه با سریال فرندز این سریال نیز به شما چیزهای زیادی در رابطه با زندگی –روابط و دوستی می آموزد. اگر قصد دارید که بتوانید در مکالمات روزمره خود راحت تر سخن بگویید، این سریال فرصت مناسبی برای شما ایجاد خواهد کرد. هر قسمت از سریال کوتاه و بسیار جذاب است و علاوه بر یادگیری زبان میتوانید اوقات خوشی را سپری کنید و از دیدن این سریال محبوب لذت ببرید. پیشنهاد می شود که ابتدا سریال فرندز را دیده باشید.

 


Gossip Girls

اگر به سریال های درام و یا حتی راز آلود علاقه مند هستید این سریال میتواند برای شما بسیار مناسب باشد. همچنین شیوه بیان و صحبت کردن در جملات به کاربرده توسط کارکترها به شما این اجازه را می دهد که بتوانید به راحتی از یادگیری زبان نیز لذت ببرید حتی گر دانش زبانی شما در سطح مبتدی باشد کارکتر ها ساده و روان صحبت می کنند و این امر موجب می شود که شما با لذت بیشتری دانش زبانی خود را ارتقا دهید.. این سریال یک سریال محبوب ویژه نوجوانان می باشد که بسیاری از بزرگسالان نیز به آن علاقه مند هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *